Karoliina Vasli • 9 detsember 2014
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kirjastuste TOP: vaata edukaimaid

Äripäeva peadirektor Igr Rõtov soovitab äriplaanis leida tasakaalu paberlehe kulude ja internetiärisse investeerimise vahel.
Äripäeva peadirektor Igr Rõtov soovitab äriplaanis leida tasakaalu paberlehe kulude ja internetiärisse investeerimise vahel.  Foto: Eiko Kink

Kolmandat aastat järjest kirjastustest parimate majandustulemustega ASi Äripäev peadirektor Igor Rõtov ütles, et paberleht võib olla majanduslikult tulusam, kuid ei arene. Investeerida on mõtet veebi, et seal kvaliteetsemat sisu pakkuda.

Globaalset pilti vaadates on Rõtovi väitel trend ühene: tasuta pakkumisel on kriips peal. Tellijate peale on oma mudeli juba üles ehitanud näiteks New York Times, Financial Times ning The Wall Street Journal. „Vabalt pakkumise ajastul võis olla veebis lõdvem, aga nüüd peab veebis olema vähemalt sama kvaliteetne kui paberis ning kasutama kõiki võimalusi,“ sõnas Rõtov.

Täispikkuses näevad seda lugu Äripäeva tellijad.

Oled tellija, kuid ei pääse lugema?Vaata siia

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt