Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Angry Birdsi turundaja plaanib Talsinki tunnelit
Endise Angry Birdsi promoja vaateväljas on nüüd tõsiselt Talsinki tunnel.Foto: Veiko Tõkman
Eilse lahkumisega seoses andis Angry Birdsi tunnusnägu Peter Vesterbacka intervjuu Soome Iltalehtile, kus ütles, et muude tegevuste kõrval, mis tal käsil on, on ka Tallinna-Helsingi tunnel.
Vesterbacka arvestab, et tunnel vajab 15 miljardi euro suurust investeeringut. Tema arvestuste järgi on see Soomele kasulik, kuna kasvataks riigi kogutoodangut 1,3 protsendi võrra.
Selle kõrval on ta mõelnud Peterburi ringtee projektile. „Sellest tuleb kogu Euraasia kõige kiiremini arenev majanduspiirkond järgmiseks sajaks aastaks,“ ütleb Vesterbacka.
Veel kavatseb Vesterbacka ära õppida hiina keele. Ta on kuulnud, et selleks kulub 8 nädalat, kui tegeleda asjaga 15 tundi päevas. Ta on kalendris aja kinni pannud.
Fast train Hangzhou to Shanghai. In a few years Helsinki to Tallinn will be the same, only faster :)
#FinEstTunnel pic.twitter.com/aY6maU2e8Z— Peter Vesterbacka (@pvesterbacka)
June 19, 2016Vesterbacka projektid tunduvad hullumeelsed. Tallinna-Helsingi tunneli tarbeks on tema laual nüüd ehitusala kirjandus, sest ta ei tea tunnelitest midagi. Kui tema plaanidest oleks kuulda olnud 20 aastat tagasi, oleks olnud raske teda tõsiselt võtta. Aga aastal 2016 on tema saavutused tõestuseks, et asi ei jää ainult jutuks. Ta ka teeb ära.
Eile tuli uudis, et Angry Birdsile näo andnud turundusjuht Peter Vesterbacka lahkub ettevõttest ja annab oma teadmised kasvufirmade teenistusse.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.