Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
USA tarbijad koguvad kindlustunnet
Täna avaldatud uuringu kohaselt tunnevad USA tarbijad ennast üha kindlamalt, vahendab CNBC.
Augustis tõusis tarbijate kindlustunde indeks 101,1 punktini, selgub The Conference Boardi andmetest. Reutersi küsitletud ökonomistid prognoosisid, et tarbijate kindlustunne tõuseb augustis 97 punktini.
Juuli tarbijate kindlustunde indeks korrigeeriti 96,7 punktile varasemalt 97,3 punktilt.
“Tarbijate kindlustunne kasvas augustis kõrgeimale tasemele ligi aasta jooksul; juulis tegi indeks marginaalse languse,” sõnas The Conference Boardi majandusandmete osakonna direktor Lynn Franco.
Uuring analüüsib tunnetust äritingimuste suhtes, lühiajalisi väljavaateid, personaalseid finantse ning töökohti.
30% vastanutest märkisid, et äritingimused olid augustis head, juulis oli samal arvamusel 27,3% vastanutest; 18,4% arvas, et tingimused olid halvad.
Üha enam tarbijaid usuvad, et ettevõtlustingimused paranevad: 17,3% prognoosis, et paranemine toimub järgmise kuue kuu jooksul, kuu varem oli sellisel arvamusel 15,7% vastanutest. Vaid 11,1% uskus, et tingimused halvenevad, kuu varem oli samal arvamusel 12,4%.
Üha suurem hulk vastanutest usub, et nende
sissetulekud paranevad; töökohtade osas olid arvamused lahknevad.
Suurem hulk vastajaid sõnas, et töökohti on suurel hulgal, kuid tööotsijatel on raske neid töökohti saada.