• Jaga lugu:

    Eelmise aasta parimad turundajad

    Aasta Turundustegu 2016 žürii esimees Piret Reinson õnnitlemas Kalevi tootegrupi juhti Jane Õunastet. Paremal: Keiro Vantsi reklaamiagentuurist Age McCann.Foto: Marko Mumm

    Reedel kuulutati Kuldmuna ­galal välja aasta parimad turundus- ja meediateod.

    Aasta turundustegu 2016 grand prix läks šokolaadi Nurr relansseerimise eest Kalevile ja reklaamiagentuurile Age McCann. Pakendi tegi uuele “Nurrile” KOOR. Age McCann pälvis Kuldmunal ka aasta digiagentuuri tiitli. Aasta reklaamiagentuuriks kuulutati Optimist.
     
    Aasta turundusteo finaali jõudsid Eesti parima juutuuberi konkurss (esitaja Swedbank), Largo mahlasarja Muhe lansseerimine (esitaja Kontuur Leo Burnett), Telia “Pane küla elama” (esitaja Telia) ja Elroni creative-PR-kampaania “Lehvita Tiiule!” (esitaja Optimist).
    Aasta turundusteo avaliku sektori kategooria võit läks ­Sepa jalgpallikeskuse ehitamise kampaania eest loovagentuurile Neway. Eriauhind Personal quEST Award läks kampaania Just Estonishing eest ­Peter Kentiele.
    Aasta meediategu 2016 grand prix võitis meediaagentuur CMSPHD Tinderis tehtud kampaania eest “Mike ja Dave otsivad pulmakaaslasi”. Töö oli ühtlasi ka innovaatilise meediakasutuse kategooria võitja.
    Aasta meediategu 2016 kategooria brand activation võitja on Battery kampaaniaga Meediaagentuur OMD.
    Aasta meediategu 2016 efektiivse meediakasutuse (ROI) kategoorias oli kaks võitjat: Balbiino Vanilla Ninja jäätis (Inspired Universal McCann) ja “Statoil, 25 aastat Eestis” (Media-Broker). Aasta meediategu 2016 uuringutel põhineva kategooria võitja on Tallinna Kaubamaja e-pood (meediaagentuur Inspired Universal McCann).
    Konkursside korraldaja on Best Marketing/Äripäev AS. Loe parimatest täpsemalt ja vaata fotogaleriid autastustamisest www.bestmarketing.ee
  • Hetkel kuum

Konstantin Eggert: Ukraina-Venemaa sõjalise kokkupõrke võimalus pole ammu nii lähedal olnud
Kremlist lähtuv Ukraina vastu suunatud varjatud hoiatuste ja otseste ähvarduste hulk on tänavu ületanud viimase seitsme aasta jooksul tavapäraseks saanud piirid, kirjutab ajakirjanik ja Venemaa vaatleja Konstantin Eggert.
Kremlist lähtuv Ukraina vastu suunatud varjatud hoiatuste ja otseste ähvarduste hulk on tänavu ületanud viimase seitsme aasta jooksul tavapäraseks saanud piirid, kirjutab ajakirjanik ja Venemaa vaatleja Konstantin Eggert.
Pandeemia pani inimesed mängima
Pandeemia tõi endaga kaasa kojujäämise ja kojujäämine omakorda suure arvuti- ja mobiilimängude mängimise. Kuni kestavad üle maailma eri sorti piirangud muule meelelahutusele, lööb mängusektor aina uusi rekordeid – see on pannud investorid seni kerglaseks ja vähekaalukaks peetud sektorit tõsiselt võtma.
Pandeemia tõi endaga kaasa kojujäämise ja kojujäämine omakorda suure arvuti- ja mobiilimängude mängimise. Kuni kestavad üle maailma eri sorti piirangud muule meelelahutusele, lööb mängusektor aina uusi rekordeid – see on pannud investorid seni kerglaseks ja vähekaalukaks peetud sektorit tõsiselt võtma.
Energeetika ja puidutööstus vedasid tööstustoodangu kasvu
Statistikaameti andmetel tootsid tööstusettevõtted oktoobris 2,8% rohkem toodangut kui eelmise aasta samas kuus. Toodang suurenes energeetikas 11,8% ja töötlevas tööstuses 3,5%, vähenes aga mäetööstuses 39,7%.
Statistikaameti andmetel tootsid tööstusettevõtted oktoobris 2,8% rohkem toodangut kui eelmise aasta samas kuus. Toodang suurenes energeetikas 11,8% ja töötlevas tööstuses 3,5%, vähenes aga mäetööstuses 39,7%.
Synlabi erakordne aasta: käibe ligi kolmekordne kasv kahvatub kasumi kasvu kõrval
„2020. aasta oli kõike muud kui tavaline,“ kirjutab laboriteenuseid osutav Synlab Eesti oma aruandes ja seda kinnitavad ka ettevõtte numbrid.
„2020. aasta oli kõike muud kui tavaline,“ kirjutab laboriteenuseid osutav Synlab Eesti oma aruandes ja seda kinnitavad ka ettevõtte numbrid.