Nordica teenindas kokku 65 215 reisijat, võrreldes eelmise aasta juuliga oli kasv 50,2 protsenti. Reisijate osakaalult on Nordica 27,8protsendise turuosaga Tallinnast väljuvate lendude arvestuses suurim vedaja.
Kokku sooritas Nordica juulis 1098 lendu. Lendude toimumisprotsent oli 99,1 ja 77 protsenti neist väljus 15minutilise täpsusega, teatas ettevõte.
Graafikus püsimise kehvemat tulemust põhjendas ettevõtte turundus- ja kommunikatsioonijuht Toomas Uibo sellega, et suvisel tipphooajal kasvab lendude arv Euroopas võrreldes talvise liiklusega kuni kolmekordseks. "See paneb väga suure töökoormuse maapealsetele teenindusüksustele, mistõttu oleme pidanud mitmes välisjaamas ootama nii kütust kui ka pagasikäitlust planeeritust oluliselt kauem. Harvad pole ka juhtumid, kus õhuruum on lennuliiklusest ülekoormatud ja stardiluba tuleb hilinemisega."
Nordica populaarsemad sihtkohad olid juulis Varssavi, München ja Stockholm.
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.