Kristel Härma • 22. august 2017 kell 8:43

Fortumo aitab “Aasia Netflixil” kasvada

Fortumo tegevjuht Martin Koppel  Foto: Fortumo

Mobiilimakselahendusi pakkuv ettevõte Fortumo alustas koostööd Aasia juhtiva video voogedastuse teenusega iflix ning aitavad neil jõuda klientideni, kellel ei ole krediitkaarti.

Fortumo abil saavad enam kui 620 miljonit inimest Indoneesias, Pakistanis, Filipiinidel ja Tais iflixi eest tasuda oma mobiiliarvel või kõnekaardi saldot kasutades. Fortumo tegevjuht Martin Koppel sõnas, et nad on Aasia turgudel viimased 7–8 aastat järjepidevalt tööd teinud ja miski ei ole sündinud üleöö.

“Iflix on meie jaoks praegu TOP 10 klient, mis tähendab, et nad on meie jaoks ka finantsiliselt väga olulisel kohal ja kindlasti näeme, et nad võiksid järgmise aastaga viis kuni kümme korda kasvada,” ütles Koppel.

Oma osa on iflixi kasvamisel mängida ka Fortumol, kes aitab neil jõuda suurema hulga maksvate klientideni. Mobiilimaksetega tegelev firma sihibki turge, kus krediitkaardiomanike hulk on 10% või alla selle.

“See ongi probleem, mida me oma klientide jaoks lahendame. Kui Netflix kasutab krediitkaardimakset Filipiinidel, saab ta 4% sajast miljonist. Mobiilioperaatori maksustamisega oleksid kõik need sada miljonit potentsiaalselt nende maksvad kliendid,” rääkis Koppel.

Koppel märkis, et Aasia turg on meelitav ka seetõttu, et seal kopeeritakse enamikku Lääne teenuseid. Samuti on paljud ettevõtted Lääne turgudel jõudnud kohta, kust edasi kasvada ei ole võimalik, sest inimeste ja internetikasutajate arv ei kasva.

“Kõik on suunanud oma laienemisstrateegia Kagu-Aasiasse, kus populatsioon on suur ja kus internetikasutajate hulk kasvab ja kõik see toimub läbi mobiilse interneti. Netflix, Amazon, HBO ja paljud teised – nad kõik on väga aktiivselt Aasiasse laienemas ja meie roll ongi aidata neil rohkem maksvaid kliente saada.”

Põhjamaades alustas Fortumo koostööd Viasati videoplatvormiga Viaplay.

Hetkel kuum