• OMX Baltic−0,73%307,27
  • OMX Riga−0,31%867,16
  • OMX Tallinn0,00%2 078,3
  • OMX Vilnius−0,57%1 202,79
  • S&P 5000,4%5 912,17
  • DOW 300,28%42 215,73
  • Nasdaq 0,39%19 175,87
  • FTSE 1000,71%8 778,56
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,23
  • OMX Baltic−0,73%307,27
  • OMX Riga−0,31%867,16
  • OMX Tallinn0,00%2 078,3
  • OMX Vilnius−0,57%1 202,79
  • S&P 5000,4%5 912,17
  • DOW 300,28%42 215,73
  • Nasdaq 0,39%19 175,87
  • FTSE 1000,71%8 778,56
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,23
  • 06.12.17, 08:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uut tüüpi nutiterminal jõudis Eestisse

Tänasest käivitab Eestis oma teenuse mPOS kaardimakseteenuste pakkuja SumUp, kelle nutiterminal võimaldab ettevõtjatel lihtsat ligipääsu kaardimaksetehnoloogiale.
SumUpi nutiterminal
  • SumUpi nutiterminal
  • Foto: SumUp
SumUp märgib oma pressiteates, et kaarditerminal jõuab Eestisse ulatusliku laienemise osana 15 uude riiki. Tegemist on ilma püsitasudeta ja digitaalse registreerumisprotsessiga terminaliga, mis sobib just väikeettevõtete või vabakutseliste vajadustele, märgib ettevõte. SumUp aktsepteerib kõiki levinud deebet- ning krediitkaarte, kasutades viipemakset, kiipi või magnetriba.
Praegu on Eestis kasutusel ligikaudu 40 000 kaarditerminali – SumUpi eesmärk on nende endi sõnul see number aastaks 2020 kahekordistada. 
SumUp lisab, et nende aastatulu oli üle 100 miljoni dollari ning iga päev liitub nendega üle 2000 ettevõtte üle 30 turul, s.h USAs, Brasiilias ja Saksamaal.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele