Tallinna linnavalitsus lõpetab lepingu ettevõttega MRP Linna Liinid, kuna neil on raskusi busside eest liisingumaksete tasumisega, kirjutab
ERRi uudisteportaal.
- MRP Linna Liinide buss Tallinnas Balti jaama peatuses. Foto: Andras Kralla
Abilinnapea Kalle Klandorf ütles kolmapäeval linnavalitsuse pressikonverentsil, et leping lõpetatakse 1. veebruarist.
Tema sõnul valmistatakse ette kogu linnatranspordi korraldamise üleandmist Tallinna Linnatranspordi ASile.
Loe sellest pikemalt
ERRi uudisteportaalist.
Raepress teatas, et Tallinna Linnatranspordi AS võtab 1. veebruarist üle MRP Linna Liinide teenindatavad 11 bussiliini.
Liisingufirma küsib bussid tagasi
Abilinnapea Kalle Klandorfi sõnul saatis liisingfirma 15. jaanuaril linnale kirja, milles informeeris, et MRP Linna Liinid ei saa edasi kasutada krediidiasutusele kuuluvaid busse, sest ettevõte hakkab MRP Linna Liinidelt endale kuuluvate busside valdust üle võtma. „Saatsime seejärel MRP Linna Liinidele kirja, kus palusime selgitust olukorrale. Saime sellele vastuse, kus firma palus sõitjateveo avaliku teenindamise lepingu lõpetamist alates 1. veebruarist 2019,“ selgitas Klandorf.
Tallinna Transpordiameti juhataja Andres Harjo nentis, et amet tegi juba möödunud aasta 5. juulil pöördumise firmale, kus paluti selgitust seoses firma finantsraskustega. „Saime vastuse, et firmal on hetkelised finantsprobleemid, kuid nendega tegeletakse. Tänavu 8. jaanuaril teatati aga, et nad ei ole suutnud saavutada kokkulepet liisingufirmaga,“ rääkis Harjo. „Liisingufirma on õnneks andnud linnale hingamisruumi ehk andnud meile aega anda bussiliinide korraldamine üle Tallinna Linnatranspordi ASile. Seniks ehk kuni 1. veebruarini töötavad need 11 bussiliini seniste graafikute alusel.“
Boroditš: peame leidma 50 bussi ja 125 bussijuhti
Tallinna Linnatranspordi AS juhatuse esimees Deniss Boroditš möönis, et nende jaoks on tegemist eriolukorraga, sest see on täiendav maht firma jaoks, seda just tehnika osas. „Me peame suurendama nii veeremi kui ka töötajate arvu märkimisväärselt. Meil on vaja täiendavalt leida 50 bussi ja 125 bussijuhti,“ tõdes Boroditš. „Selleks korraldame hanked, et oleksime valmis 1. veebruaril need liinid üle võtma ja linlasi teenindama.“
Äripäev kirjutas oktoobris, et Tallinna linnalt miljoneid eurosid dotatsiooniraha saava bussivedaja MRP Linna Liinid maksuvõlg on suvest saadik kerkinud kui pärmi peal, skandaalse Tartu ärimehe Aivo Pärnaga seotud ettevõte oli toona riigile võlgu üle paarsaja tuhande euro.
Ettevõtte juhatuse liige Rein Vinni kinnitas siis, et ettevõttel läheb hästi, suhted pankade ja liisingufirmadega on tema sõnul normaalsed ning ka maksuvõlg saab lähemal ajal tasutud.
Tallinna transpordiameti juhataja Andres Harjo ütles oktoobris, et MRP täidab lepingut korrektselt ja põhjust lepingu ülesütlemiseks ei ole.
Sellest saad
lugeda siit.
Seotud lood
Et riigiametid või elutähtsate teenuste osutajad pakuvad küberkurjategijatele huvi ei üllata kedagi. Tõsiasi, et igapäevaselt rünnatakse ka väikeettevõtteid tuleb ilmselt paljudele uudisena – sageli ka neile endile.
Enimloetud
1
Ka Villig avas oma padeliäri
3
Droonimüüja: Eesti on teistest maha jäänud
5
Investor ootaks madalamat hinda
Viimased uudised
Omanik: “Ega see otsus kergelt ei tulnud.”
Lisatud Põlvamaa ettevõtete TOP
Hetkel kuum
Ka Villig avas oma padeliäri
Investor ootaks madalamat hinda
Tagasi Äripäeva esilehele