Äripäev • 1 juuli 2019
Uudised
Ainult tellijale

Reklaam: Ekspress kasvatas mahtu, Äripäev käivet

Kõigi lehtede peale kokku kasvasid nii maht kui käive.  Foto: LIIS TREIMANN

Võrreldes eelmise aasta esimese poolaastaga kasvatas reklaamimahtu kõige enam Eesti Ekspress, kelle reklaamikäive aga kahanes. Kõige rohkem reklaamimahus kaotanud Äripäev aga jäi käibes kasvajate hulka, näitavad meediaanalüütik Toomas Leito andmed.

Võrreldes eelmise aasta kuue kuuga suurenes reklaamimaht 485 külge ehk 8% ja oli kokku 6430 külge. Käive suurenes 617 000 euro võrra ehk 7%, moodustades 9,5 miljonit eurot, arvutas Leito kokku. „Poole aasta trend on igati positiivne,“ lisas ta kommentaariks.

Hetkel kuum