• OMX Baltic0,02%292,03
  • OMX Riga−0,09%910,84
  • OMX Tallinn0,13%1 896,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 261,33
  • S&P 5000,93%6 801,41
  • DOW 301,07%47 233,48
  • Nasdaq 1,29%23 238
  • FTSE 1000,7%9 645,62
  • Nikkei 2251,35%49 299,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,05
  • OMX Baltic0,02%292,03
  • OMX Riga−0,09%910,84
  • OMX Tallinn0,13%1 896,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 261,33
  • S&P 5000,93%6 801,41
  • DOW 301,07%47 233,48
  • Nasdaq 1,29%23 238
  • FTSE 1000,7%9 645,62
  • Nikkei 2251,35%49 299,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,05
  • 19.10.19, 10:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suurimal sisustusmessil pärleid ei poetatud

Helsingis algas sügis mööbli-, sisustus- ja disainimessiga Habitare, mis varasemate aastatega võrreldes sel korral paraku suuri üllatusi ega pärleid ei poetanud, kirjutab värske Sisustaja.
Suurimal sisustusmessil pärleid ei poetatud
  • Foto: Habitare/Maia Astikainen
Tänavune mess oli pisut tagasihoidlkum ning mastaapsust, suurejoonelisust ja aplalt ahmiva panevat disainielamust sealt sel korral ei saanud. „Ehk oli ka paari aasta tagune latt väga kõrgele asetatud,“ oletab sisekujundaja Katariina Kalda ning lisab, et vajaka jäi mitmekihilisusest ning uutest põnevatest tegijatest. „Kui pärlipüüdmine kõrvale jätta, siis loomulikult oli Soome disain oma tuntud headuses ning skandinaavialikus puhtuses esindatud. Äratuntavad selged vormid, jooned, materjalid, teatud minimalistlikkus ning askeetlikkus on endiselt moes ning leiab üha laiahaardelisemalt publikut,“ sõnab Kalda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele