• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 5000,29%6 690,28
  • DOW 300,18%46 334,67
  • Nasdaq 0,51%22 784,86
  • FTSE 100−0,22%9 403,61
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,85
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 5000,29%6 690,28
  • DOW 300,18%46 334,67
  • Nasdaq 0,51%22 784,86
  • FTSE 100−0,22%9 403,61
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,85
  • 16.12.19, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Edgari kohviku pealik nõuab Keskerakonnalt võlga sisse

Varem Keskerakonna soosikuks nimetatud ettevõtja Juri Saharovi osaühing Parklinn Grupp nõuab kohtus, et Keskerakond maksaks valimiskampaanial jagatud kohvi ja küpsiste eest tuhandeid eurosid. Partei võlga ei tunnista.
Enne 2015. aasta riigikogu valimisi kogunes Harjumäele Edgari kohvikusse ohtralt rahvast, siis oli veel Keskerakonna esimees Edgar Savisaar.
  • Enne 2015. aasta riigikogu valimisi kogunes Harjumäele Edgari kohvikusse ohtralt rahvast, siis oli veel Keskerakonna esimees Edgar Savisaar.
  • Foto: Raul Mee
"Edgari kohvik ootab sind!" – selliste sõnadega kutsus Keskerakond enne 2015. aasta riigikogu valimisi rahvast Harjumäel asuvasse valimiskohvikusse. Toona avas kohviku rüseluse saatel Keskerakonna esimees ja Tallinna linnapea Edgar Savisaar, muusikalisi elamusi pakkusid Erich Krieger ja hämarasse talveõhtusse tõid valgust tuležonglöörid. Kohvik jäeti avatuks peaaegu pooleteiseks kuuks ehk valimiskampaania lõpuni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele