"Kriisis on võitjad need, kes täna tulevikule mõtlevad"
Kriisis on parim aeg mõelda ja asuda välja töötama tooteid, teenuseid, mida läheb vaja paari aasta pärast, on veendunud iduettevõtja Jüri Kaljundi.
Iduetteõtja Jüri Kaljundi hinnangul on täna parim aeg tulevikutoodete väljamõtlemiseks.Foto: Eiko Kink, Andres Haabu
Kaljundi sõnul tuleb hakata töötama selle nimel, et tulevikutooteid ja teenuseid välja töötada. "Ei ole vahet, kas me räägime tehnoloogiast või põllumajandusest ja toidu tootmisest. Tõenäoliselt maailm muutub väga palju kolme, viie või kümne aastaga. Ehk siis võitjad on need, kes täna ikkagi tuleviku peale mõtlevad," on Kaljundi veendunud.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.