Skandinaavia meediahiiud hakkavad Eesti turul maadlema
Nordic Entertainment Groupi tegevjuhi Anders Jenseni sõnul muutuvad voogedastusteenused odavamaks kui klassikalised kaabeltelevisiooni paketid. See aga juhatab sisse ajastu, kus enam ei sõltuta reklaamitulust. Foto: Hans Berggren/Pressimaterjalid
Varem TV3 omanud Modern Times Groupist 2018. aastal eraldunud Nordic Entertainment Group (NENT) on ehitanud Viaplay platvormist Skandinaavias eduka voogedastusteenuse, millega edestatakse koduturgudel isegi Netflixi käivet. Nüüd soovib NENT edulugu jätkata Baltikumis, kus teda ootab karm konkurents.
2017. aastal TV3 müügiga Eesti meediaturult lahkunud Modern Times Groupi (MTG) endine põhjala piirkonna juht ja praegune Nordic Entertainment Groupi tegevjuht Anders Jensen soovis, et Viaplay voogedastusteenuse jõudmist järgmise aasta alguses ei seostataks ajastuga, mil ettevõte vastutas ka TV3 eest. „Hakkasime MTGst eralduma juba kuus aastat tagasi ja tegelikult oleme Eesti turul täiesti uued tegijaid. Nii võiks meid 2021. aastal vaadata,“ arvas Jensen.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.