Tallinna gaasibussid hakkavad uuest aastast toetuse abil kasutama Eestis toodetud biometaani, mis tähendab, et ühistranspordi gaasinõudlus kasvab hüppeliselt pea kahekordseks.
Tallinna surugaasibussidele gaasitanklaid haldav Bioforce Infra ja ICP Solutions peavad tagama nüüd piisava koguse biometaani.
Foto: Liis Treimann
Et kohalik biometaan kasutusele läheks, saab Tallinna Linnatranspordi ASi keskkonnainvesteeringute keskuse (KIK) kaudu 4 miljonit eurot. Kogu projekti maksumus on üle 15 miljoni euro ning bussid jäävad biometaani kasutama vähemalt järgneva seitsme aasta jooksul, teatas KIK.
Internetiühenduse olulisust on raske üle hinnata – see on nüüdseks nagu enamiku ettevõtete selgroog. Ühenduse tõrkumine võib töö täiesti seisata ning tuua kaasa tuhandeid või isegi kümneid tuhandeid kahju. See mõjutab tööviljakust, küberturvalisust, kliendikogemust, töötajate rahulolu – ning võib hakata pärssima isegi ettevõtte arengut.