• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5000,00%6 664,01
  • DOW 300,00%46 190,61
  • Nasdaq 0,52%22 679,98
  • FTSE 1000,37%9 388,99
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,33
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5000,00%6 664,01
  • DOW 300,00%46 190,61
  • Nasdaq 0,52%22 679,98
  • FTSE 1000,37%9 388,99
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,33
  • 17.12.20, 10:52

Loodusturistid ei ava rahakotti

Siseturistile seostub looduspuhkus pigem vaikuses lõõgastumise kui teenuste tarbimisega, selgub värskest uuringust.
Eestis looduses käib hulk siseturiste, kuid teenustele kulutatakse raha vähe, selgus värskest uuringust.
  • Eestis looduses käib hulk siseturiste, kuid teenustele kulutatakse raha vähe, selgus värskest uuringust.
  • Foto: Julia-Maria Linna
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EASi) turismiarenduskeskus uuris Eesti elanikkonna sisereise, küsides loodusesse mineku kohta viimase 12 kuu jooksul. Selgus, et peaaegu kõik peavad retki loodusesse oluliseks, kuid nendega seonduvate tasuliste lisateenuste kasutamine on vähene.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele