Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Elion: eraklientide maksedistsipliin parem
Elioni juhatuse esimehe Valdur Laidi sõnul on võlgnevuse tõttu lõpetatud lepingute arv kahanenud ning need kliendid, kes on varasemalt võla tõttu pidanud teenusest loobuma, on leidnud võimalused võlgnevuste tasumiseks.
Elionis on alates 2010. aastast klientide arv, kes on sunnitud võlgu jääma, olnud pidevalt langustrendis. "Ka võlgnevuse tõttu lõpetatud lepingute arv on olnud sellel aastal neljandiku võrra väiksem kui eelmisel, 2010 aastal," kommenteeris Laid. Ta märkis, et kui eelmisel aastal oli maksejõuetuse peamine põhjus töökoha kaotus, siis sellel aastal on seda vähem.
"Ühtlasi on positiivne, et need kliendid, kes on varasemalt võla tõttu pidanud teenusest loobuma, on leidnud võimalused võlgnevuste tasumiseks. See peegeldab üsna kenasti meie põhimõtet: panustame, et klient ei jääks võlgnevuse tõttu ilma nii äri kui ka koduse majapidamise jaoks olulistest teenustest," sõnas ta.
Kuna Elioni poolt pakutavad teenused on muutunud sama olulisteks kui näiteks elekter, siis sellest lähtuvalt oleme üritanud pidevalt muuta paremaks seda, kuidas ja millisel viisil kliente võlgnevustest teavitame, lisas Laid. "Seega anname esmalt infot läbi erinevate kanalite ja pakume lahendusi, teenuse sulgemine on üks viimastest abinõudest," täpsustas Laid.
Kuna erakliente on Elionil rohkem kui ärikliente, siis absoluutarvudes on ka eraklientidest võlgnikke rohkem. "Samas on eraklientide maksedistsipliin võrreldes äriklientidega parem," lausus Laid.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.