• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,27
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,27
  • 11.08.17, 17:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas mõõta sisuturunduse kasu?

Kas sisuturundus töötas või mitte, selle mõõtmisest räägib saates Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.
Sisuturundus - turunduse kuum sõna.
  • Sisuturundus - turunduse kuum sõna.
  • Foto: Shutterstock
Juttu tuleb sellest, mida tasub mõõta, millist infot inimene usaldab, kas kasutada ettevõtte turunduses juutuubereid, miks turunduskampaaniate efektiivsus kahaneb ja paljust muust.
Ettekanne on salvestatud Äripäeva turundusveebi Best Marketing kevadisel sisuturundusseminaril.
Eelmisi ja järgmisi Äripäeva veebiraadio saateid kuula www.aripaev.ee/eetris

Artikkel jätkub pärast reklaami

“Äripäev eetris” podcast'i saab kuulamiseks tellida iTunesis või kasutada RSSi (paremklikk ja kopeeri link) meelepärases meediaesitajas. Saadet saab mp3-failina alla laadida siit.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele