Kas sisuturundus töötas või mitte, selle mõõtmisest räägib saates Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.

- Sisuturundus - turunduse kuum sõna.
- Foto: Shutterstock
Juttu tuleb sellest, mida tasub mõõta, millist infot inimene usaldab, kas kasutada ettevõtte turunduses juutuubereid, miks turunduskampaaniate efektiivsus kahaneb ja paljust muust.
Ettekanne on salvestatud Äripäeva turundusveebi Best Marketing
kevadisel sisuturundusseminaril.
Eelmisi ja järgmisi Äripäeva veebiraadio saateid kuula
www.aripaev.ee/eetris.
Artikkel jätkub pärast reklaami
“Äripäev eetris”
podcast'i saab kuulamiseks tellida
iTunesis või kasutada
RSSi (paremklikk ja kopeeri link) meelepärases meediaesitajas. Saadet saab mp3-failina alla laadida
siit.