Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Raasuke: kahtlused olid algusest peale

    Estonian Airi nõukogu esimehe Erkki Raasukese sõnul olid kahtlused lennufirma strateegia suhtes algusest saadik.

    "Kahtlusi on olnud algusest peale, sellest hetkest peale, kui see kommunikeeriti. Ma ei olnud aktiivne kaasamõtleja, aga ma ka ise arvasin, et küllap see lahendus peaks olema eestipärane, nina maas, mõnede väikeste liinide otsimine," kirjeldas ta.
    Raasuke tõdes, et praegu on raske eristada tagantjärgi tarkust ja õiglast kõhklust. Küll aga tuleb tõdeda, et toimuv käis üle jõu.
    "Kui vaatame aktiivset reisimist, puhkusereisimise kogemust võrreldes ümbritsevate riikidega, siis meil ümbritsevates riikides on see korduvalt madalam. Ostujõud, harjumused. Baasvajadus siit välja lennata ja tagasi lennata on üsna tilluke," kirjeldas Raasuke. "Selle peale ehitada suurt ja kasvavat ärimudelit ei ole ainult keeruline, vaid kätkeb riske."
    Estonian Airi nõukogu esimehe sõnul olid paljud positiivselt ülaltunud, et lennureisijate arv kasvas. See surus kõhklejaid tagasi. "Selgus, et lendajaid saab siia hinna eest, mille eest ei ole võimalik teenust pakkuda," lisas ta.
    Raasuke sõnas, et kui tal paluti appi tulla, siis oli selge, et midagi üsna ebamugavat on juhtumas. "Oli juba juhtumas juuli algusest," märkis ta. Raasuke tõdes, et ettevõttes on tehtud otsuseid rabistades, samuti kardeti teha uusi rutakaid otsuseid. "Tahtsime olla kindlad, kindlad ja veelkord kindlad, et ei viskaks välja midagi, mis tuppa jääks," sõnas Raasuke.
    Kuid lõpuks oldi kindlad. Veenda ei olnud vaja mitte kedagi.
    Raasukese sõnul ei olnud kerge leida uut meest lennufirma etteotsa. "Mitu väljaannet läksid sildistama, kellega või millega on tegemist. Aga iga ettevõte võib sattuda raskustesse, tavaliselt sellele eelneb mingi restruktuureerimine või saneerimistegevbus, mis võib õnnestuda või mitte," sõnas ta.
    Raasuke kirjeldas, et lasi kandidaatidel küsida erinevaid küsimusi. Taheti näha paljuski nina maas detailidele keskendumist. Kõik kolm lõppkonkursile jõudnut olid tema sõnul head.
    "Praegu ettevõte jätkab. Me oleme lõpusirgel, et keskpikkade arengusuundudega välja tulla ja riigi juurde tagasi minna. Siisaab selgust. Meil on lahendustega variandid täna vähenenud. Nii irisevalt kui see ei kõla, aga nii hirmsalt moodi tahaks, et saaks 15 kuud tagasi, omada selleaegset probleemi selle lahenduse asemel, mis meil praegu käes on. Kõige parem, mis saaks juhtuda, on oma keha tagasi tõmmata, naha trimmi tõmmata ja olla väike, oma nišis toimetav lennufirma. See teoreetiline võimalus olemas. Aga see nõuab väga palju tööd," tõdes Raasuke.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Vandeadvokaat ühistranspordist: alarahastuse vältimine on riigi vastutus
Olukord ühistranspordi korralduses – osaliselt nii-öelda tasuta transpordis – on vilets juba aastaid, kuid kallinenud kütuse tõttu kasvas see kriisiks. Hiljuti rahuldas riigikohus kolm ettevõtjate kaebust, kuid alarahastatud teenindajate seis üha halveneb, kirjutab vedajaid kohtus esindanud vandeadvokaat Jaana Nõgisto.
Olukord ühistranspordi korralduses – osaliselt nii-öelda tasuta transpordis – on vilets juba aastaid, kuid kallinenud kütuse tõttu kasvas see kriisiks. Hiljuti rahuldas riigikohus kolm ettevõtjate kaebust, kuid alarahastatud teenindajate seis üha halveneb, kirjutab vedajaid kohtus esindanud vandeadvokaat Jaana Nõgisto.
Prognoositust leebem inflatsioon pani USA aktsiaturud hüppama
USA tarbijahinnaindeksi aastane kasv 8,5 protsendi võrra juulis oli täpselt see uudis, mida aktsiaturud eile ootasid, et hoogsalt tõusma hakata. Nasdaqil algas koguni pulliturg.
USA tarbijahinnaindeksi aastane kasv 8,5 protsendi võrra juulis oli täpselt see uudis, mida aktsiaturud eile ootasid, et hoogsalt tõusma hakata. Nasdaqil algas koguni pulliturg.
Reaalajas börsiinfo
Edukat tippjuhti Tarmo Noopi kutsuti buldooseriks, aga see on nüüd minevik Lahkumisintervjuu!
Veerandsada aastat A. Le Coqi juhtinud Tarmo Noop (54) meenutab lahkumisintervjuus, et karjääri alguses kutsuti teda buldooseriks. Praegu ei kujuta ta ettevõtte juhina ette noort 24aastast, kellel puuduvad, nagu temal toona, varasemad kogemused.
Veerandsada aastat A. Le Coqi juhtinud Tarmo Noop (54) meenutab lahkumisintervjuus, et karjääri alguses kutsuti teda buldooseriks. Praegu ei kujuta ta ettevõtte juhina ette noort 24aastast, kellel puuduvad, nagu temal toona, varasemad kogemused.
LETA uudisteagentuuri tabas küberrünnak
Lätis on aasta jooksul registreeritud suurenenud küberrünnakute arv, möödunud nädalavahetusel katkestas rünnak Läti uudisteagentuuri LETA töö mitmeks tunniks, vahendab Läti ringhääling.
Lätis on aasta jooksul registreeritud suurenenud küberrünnakute arv, möödunud nädalavahetusel katkestas rünnak Läti uudisteagentuuri LETA töö mitmeks tunniks, vahendab Läti ringhääling.
Ettevõtja müüb asfalditehast: ees on rasked ajad
Teedefirma Altos Teed on rasketehnika müügikeskkonnas Mascuses miljoni euroga müüki pannud asfalditehase, firma juht Tõnu Vilipuu ennustab teedeehitajatele raskeid aegu.
Teedefirma Altos Teed on rasketehnika müügikeskkonnas Mascuses miljoni euroga müüki pannud asfalditehase, firma juht Tõnu Vilipuu ennustab teedeehitajatele raskeid aegu.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.