• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    H&M jäi ootustele alla

    Euroopas suuruselt teine, Rootsi rõivakett H&M teenis kolmandas kvartalis 4,9 miljardit Rootsi krooni kasumit, mis jäi analüütikute ootustele pea poole miljardiga alla, kirjutab Rootsi majanduslehe Dagens Industri veebiväljaanne.

    Tulemust rõhusid kasvanud kulud, negatiivsed valuutaefektid ning keerulised olud rõivakaubanduses laiemalt. Samal ajal jätkab H&M oma laienemisplaanide elluviimist.
    Firma aktsia langes Stockholmi börsil tulemuste avalikustamise järel 3,9% 236,90 Rootsi kroonile.
    4,9 miljardi Rootsi krooni (577 miljoni euro) suurune kasum peale finantseraldisi jäi läinud aasta sama perioodiga võrreldes pea samale tasemele. Analüütikud olid tulemust prognoosinud keskmiselt 5,3 miljardi Rootsi krooni tasemel. Kasum peale makse oli 3,6 mld Rootsi krooni ehk 2,19 krooni aktsia kohta.
    Tugeva löögi on H&M saanud ka Rootsi krooni tugevusest euro suhtes. Kui käive eurodes Rootsi kroonidesse ümber arvestati, vähenes kasum sellest 2011. a võrreldes ca 200 miljoni Rootsi krooni võrra.
    H&Mi brutomarginaal oli 58,2%, mis jäi samuti analüütikute ootustele napilt alla. Puuvilla hinna alanemine andis küll positiivse efekti, kuid selle nullis ära kulude kasv Aasias ja tugevam dollar, põhjendas H&M.
    Kolmanda kvartali käive küündis 28,8 miljardile Rootsi kroonile (3,39 miljardile eurole).
    „Kolmandas kvartalis olid olukord mitmetel turgudel rõivakaubanduse jaoks jätkuvalt keeruline – seda nii ilmaolude poolest kui makromajanduslikust küljest,“ kommenteeris majandustulemusi tegevjuht Karl-Johan Persson.
    Septembris, mis on H&Mi majandusarvestuses neljanda kvartali esimene kuu, kasvas müük kohalikes valuutades 14% võrreldes sama perioodiga aasta tagasi.
    H&M jätkab kiires tempos ka uute kaupluste avamist. Sel majandusaastal 2011/2012 kasvab uute kaupluste avamine 300-le varem planeeritud 275-lt.  Veebipõhise müügi avamise USAs on firma aga selle sügise asemel tuleva aasta suvesse edasi lükanud.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Dow ja S&P 500 tõusid uute rekorditeni
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Majutusasutuste kogemused hullude klientidega: poissmehed leiavad alati vahukustuti üles
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.