Raamatupidamisbüroodele on viimane aasta kulgenud erinevalt, sõltuvalt kliendibaasist ja senisest töökorraldusest, kirjutab raamatupidamisbüroo Robby & Bobby OÜ juhatuse liige Krista Teearu Äripäeva Infopanga raamatupidamisbüroode kvartaliraportile antud kommentaaris.

- Raamatupidajate töökoormus koroonakriisis kasvas.
- Foto: Julia-Maria Linna
Mõned bürood kahanesid ja mõned kasvasid, suur osa jäi siiski enamvähem samale tasemele. Raamatupidamisbüroode käibe muutus sõltus eeskätt nende klientide sektorist. Kui raamatupidamisbüroo klientide hulgas oli palju raskelt pihta saanud sektorite esindajaid (toitlustus, majutus, turism), kes oma tegevuse peatasid või suisa lõpetasid - siis kaotas ka see büroo osa suurema või väiksema osa oma käibest.
Kui raamatupidamisbüroo klientide hulgas oli palju e-kaubandusega tegelevaid ettevõtteid, siis nende klientide käibed kasvasid jõudsalt ja koos nendega kasvas ka neile teenust pakkuva büroo käive.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Iga ettevõtja jaoks on oluline, et tema finantsandmed oleksid õigesti kajastatud ja vastaksid seadusandlusele, aga see pole sugugi ainus, kuidas hea raamatupidaja oma klienti aidata saab. Raamatupidamisbüroo
K&R Äriteenused OÜ juht Karin Buström nendib, et küsimusi tekib nii seoses erinevate kulude, seadusemuudatuste kui ka ettevõtte rahavoogude haldamisega.