• OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,96%6 025,17
  • DOW 300,89%42 581,78
  • Nasdaq 0,94%19 630,97
  • FTSE 1000,58%8 809,09
  • Nikkei 2251,14%38 790,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,82
  • OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,96%6 025,17
  • DOW 300,89%42 581,78
  • Nasdaq 0,94%19 630,97
  • FTSE 1000,58%8 809,09
  • Nikkei 2251,14%38 790,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,82
  • 21.01.11, 16:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Müües ära ignoreeri naist

Paljud müügimehed panevad täiega puusse, ignoreerides olulist otsustajat igas perekonnas - naist. Just naine on sageli see, kes ütleb lõpliku sõna ostude osas.
Oled naine ja oled seda ise kogenud? Kindlasti. Ebameeldiv? Kahtlemata.
Tuleb meelde lugu, kus käisime kunagi mu eksnaisele autot valimas. Olime ühes autosalongis ja müügimees tegeles meiega. Auto tundus sobivat, hinna saime soodsamaks räägitud ja ma olin kindel, et me selle auto ostame. Paraku kui tulime salongist peale proovisõitu ära, siis ütles naine, et tema sellest kohast küll autot endale ei taha.
Miks? küsisin mina. Põhjus oli lihtne ja inimlik - müügimees ei pööranud kogu esitluse vältel kordagi talle tähelepanu! Ta tegi kogu esitluse minule, jättes teda täiesti mängust välja.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Rääkisime küll korduvalt, et auto tuleb naisele, kuid ei, tema ei pööranud naisele mingit tähelepanu, ignoreeris ta küsimusi ja pidas ilmselt mind olulisemaks - ehk selleks, kes auto ju tegelikult ostab. Mina sellel hetkel ei saanud aru, et naine tunneb end kõrvalejäetuna ning olin ihu ja hingega asja juures, kuid tulemus oli see, et naine ütles, et ei! tema ei taha sealt osta seda autot ja kõik!
Miks müügimehed kipuvad naisi ignoreerima? “No mida need naised ka teavad? Ma räägin parem rahakoti tegeliku käsutajaga. Las see tšikk olla kaasas, peaasi, et ta mind esitluse tegemisel ei häiriks.” Ilmselt selline mõttelaad, ah?
Müügimehed, kui te soovite saada müügiproffideks, siis pöörake naisele alati 51% tähelepanust! Ärge alahinnake õrnemat sugu, kuna nagu öeldakse, et kui mees on perekonnas pea, siis naine on kael. Lisaks on see viisakas ja näitab respekti vastassugupoole suhtes.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 23 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele