Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kas Wal-Mart on jäänud e-kaubandusega hiljaks?
Kaubandusturg teeb läbi pidevaid muutusi ning sellega koos muutuvad märgatavalt ka tarbijate harjumused. Maailma suurim jaemüügiga tegelev ettevõte Wal-Mart Stores üritab keset neid muutusi oma tulevikku kindlustada. Kas see õnnestub neil?
Wal-Mart on maailma suurim jaemüügikett ning nende kasv on olnud fenomenaalne ning pidev viimased viis aastakümmet. Ühelt poolt on Wal-Mart nii suureks paisunud, et neil on raske edasi kasvada, kuid teiselt poolt ähvardavad kasvu tarbijate harjumuste muutused, eelkõige e-kaubanduse esiletõus, kus ruulib Amazon.com.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.