Kaubandusturg teeb läbi pidevaid muutusi ning sellega koos muutuvad märgatavalt ka tarbijate harjumused. Maailma suurim jaemüügiga tegelev ettevõte Wal-Mart Stores üritab keset neid muutusi oma tulevikku kindlustada. Kas see õnnestub neil?

- Wal-Mart üritab kasvu otsida e-kaubandusest. Foto: EPA
Wal-Mart on maailma suurim jaemüügikett ning nende kasv on olnud fenomenaalne ning pidev viimased viis aastakümmet. Ühelt poolt on Wal-Mart nii suureks paisunud, et neil on raske edasi kasvada, kuid teiselt poolt ähvardavad kasvu tarbijate harjumuste muutused, eelkõige e-kaubanduse esiletõus, kus ruulib Amazon.com.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuigi tehnoloogiasektor elab oma parimaid aegu, varjutavad valdkonna edu aina süvenevad riskid, millega ettevõtjad tihti silmitsi seista ei taha. Mis ohud varitsevad Eesti IT-ettevõtjaid nii kodu- kui ka välisturul? Milliseid vigu tehakse lepingutes ja miks riskide alahindamine võib ettevõttele valusalt kätte maksta? Nendest ja paljust muust räägivad saates Nortal Eesti juht ja ITL-i president Ats Albre ning IIZI finantsriskide spetsialist Helen Evert, keda küsitleb saatejuht Tõnu Einasto.