• OMX Baltic0,23%293,21
  • OMX Riga0,61%890,71
  • OMX Tallinn−0,03%1 863,38
  • OMX Vilnius0,09%1 137,94
  • S&P 5002,13%5 638,94
  • DOW 301,65%41 488,19
  • Nasdaq 2,61%17 754,09
  • FTSE 1001,05%8 632,33
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93
  • OMX Baltic0,23%293,21
  • OMX Riga0,61%890,71
  • OMX Tallinn−0,03%1 863,38
  • OMX Vilnius0,09%1 137,94
  • S&P 5002,13%5 638,94
  • DOW 301,65%41 488,19
  • Nasdaq 2,61%17 754,09
  • FTSE 1001,05%8 632,33
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93
  • 19.09.16, 15:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Naised saavad oma Lamborghini mudeli

Lamborghini püüab oma uue Uruse sportmaasturiga naiste jaoks kütkestavam olla, kirjutab MarketWatch.
Lamborghini Urus Hiina autonäitusel.
  • Lamborghini Urus Hiina autonäitusel. Foto: EPA
See on osa ettevõtte tegevjuhi Stefano Domenicali plaanist. Auto peaks välja tulema 2018. aastal.
„Pull on alati olnud agressiivne, aga ma tahaks tulevikus anda sellele uue filosoofia: pull võib olla ka õrn,“ ütles Domenicali autole nime andnud looma kohta.
Autode jõulisuse pärast ei tasu siiski muretseda, sest Lamborghini V12 mootoriga sportautod ei kao kuhugi vaatamata sellele, et Urus plaanitakse teha 600hobujõulise V8-mootoriga.
Demonicali sõnul võiks uus sportmaastur ettevõtte iga-aastast müüki kahekordistada. 2015. aastal müüs Lamborghini kokku 3245 autot.
Ettevõte tahab, et uut mudelit saaks endale meelepäraselt kohandada juba tehases. Peamiseks sihtrühmaks on 30- kuni 45aastased inimesed. Domenicali loodab, et suur osa uutest ostjatest on naised, sest meeste osakaal on praeguste klientide seas 95 protsenti. Üldisel luksuslike sportmaasturite turul on naiste osakaal aga 48 protsenti, selgub J.D. Power and Associatesi andmetest. See on ka põhjus, miks Lamborghini sellele turule siseneda tahab.
„Lamborghini võtab õige suuna,“ ütles Manhattanis töötav konsultant Milton Pedraza. „Kõiki on võimalik argumentidega veenda. Kui Lamborghini toob turule toote, mis on naistesõbralik, siis muudavad nad kindlasti meelt. Sellises segmendis olevate naiste jaoks ei ole raha probleem. Probleem on selles, kas naiste vajadusi teatakse.“

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele