• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,78%6 276,13
  • DOW 300,8%44 838,77
  • Nasdaq 0,93%20 582,85
  • FTSE 1000,51%8 819,33
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,97
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,78%6 276,13
  • DOW 300,8%44 838,77
  • Nasdaq 0,93%20 582,85
  • FTSE 1000,51%8 819,33
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,97
  • 05.10.16, 09:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aston Martini juht: oleme Teslast peajagu üle

Elektriautode turul toimub suur võiduajamine ja tõenäoliselt on see sellel nädalal toimuva Pariisi autonäituse peateema, kirjutab CNBC.
Aston Martin Genfi autonäitusel.
  • Aston Martin Genfi autonäitusel.
  • Foto: EPA
Briti luksusautode tootja Aston Martini tegevjuht Andy Palmer ütles, et tänavate täitmine elektriautodega saab olema raske. „See võtab kindlasti kaua aega. Raske on ringist välja murda, tootmisel on vaja mahtusid,“ ütles Palmer.
Aston Martin on koostööd hakanud tegema Hiina tehnoloogiafirmaga LeEco. Koos loodetakse 2018. aastaks turule tuua Aston Martini elektriauto RapidE. Palmer tõi välja, et nende otsesed konkurendid nagu Ferrari, Bentley ja Rolls-Royce pole suutnud küpset elektriauto mudelit veel luua ning see annab Astonile võimaluse olla teerajajaks.
Tesla Model S-i kommenteerides ütles Palmer, et RapidE on üldse teisest liigast. „Ma ütleks, et Tesla konkureerib kõrgema kvaliteediga autode turul, kus on praegu ees BMW ja Mercedes. Aston istub sellest kõrgemal.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Aston Martin on olnud juba viimased kuus aastat kahjumis ning analüütikute sõnul on uus elektriauto vaid dekoratiivne. Praegu kulutab autotootja suurema osa rahast uue DB 11 mudeli valmistamisele. Kasumisse loodetakse jõuda 2018. aastaks.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele