• Jaga lugu:

    Snapchati IPO võib ulatuda 25 miljardini

    SnapchatFoto: Bloomberg

    Snapchati emafirma Snap Inc tahab börsile tulla, teatas üks asjaga kursis olija Reutersile.

    Aktsiaemissioon (IPO), mis võib toimuda juba 2017. aasta märtsis, võib anda ettevõttele 20-25 miljardi dollari suuruse turuväärtuse. See on kordi suurem kui Facebooki 2013. aastal tehtud ostupakkumine, millega pakuti ettevõtte eest 3 miljardit dollarit.
    Snapchat on investoritelt kogunud kokku juba 2 miljardit dollarit.
    5 aastat tagasi asutatud ettevõte muutis septembris ka nime. Snapchati asemel pandi firmale nimeks Snap Inc. „Meil peaks olema nimi, mis ei seostu ainult ühe tootega,“ ütles ettevõtte asutaja Evan Spiegel oma blogipostituses.
    Ettevõte turundab praegu oma esimest riistvaratoodet Spectacles. Need on päikeseprillid, millele on sisse ehitatud juhtmeta kaamera, mis võimaldab salvestada kuni 30 sekundit videomaterjali.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Juhtimine avalikus sektoris meenutab absurdiklassikat
Riigikogu erakondade tagatubades ei säästeta jõudu leidmaks sobivat kulpi, millega presidendivalimiste katlast rammusamad palad välja õngitseda, samal ajal kui avalik sektor eesotsas valitsusega ägab süvenevas juhtimiskriisis, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikogu erakondade tagatubades ei säästeta jõudu leidmaks sobivat kulpi, millega presidendivalimiste katlast rammusamad palad välja õngitseda, samal ajal kui avalik sektor eesotsas valitsusega ägab süvenevas juhtimiskriisis, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Tallinn jätkas Balti börsidest ainsana tõusuteed
Täna sulgus Balti börsidest ainsana plusspoolel Tallinn, vedades roheliseks ka Balti koondindeksi.
Täna sulgus Balti börsidest ainsana plusspoolel Tallinn, vedades roheliseks ka Balti koondindeksi.
Idufirma lõi kaupluse, mida esmapilgul näha ei ole. Ka Cleveron valmistub tulevikutrendiks
Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
Kooliõed imestavad jokutamise üle laste kaitsesüstimisel
Kuigi haridusministeerium annab soovituse lapsi alates 12. eluaastast koroonaviiruse vastu vaktsineerida, paneb teadmatus ja aeglane tegutsemine koolirahva küsima, kas laste ja noorte vaktsineerimine on ikka riigi jaoks prioriteet.
Kuigi haridusministeerium annab soovituse lapsi alates 12. eluaastast koroonaviiruse vastu vaktsineerida, paneb teadmatus ja aeglane tegutsemine koolirahva küsima, kas laste ja noorte vaktsineerimine on ikka riigi jaoks prioriteet.