Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu. Foto: Andras Kralla
Kontserni teise kvartali müügitulud olid 16,382 miljonit eurot, mida on eelmise aasta sama ajaga võrreldes üks protsent vähem.
Kahanes ka ettevõtte puhaskasum, seda 8 protsenti, ulatudes 1,221 miljonile eurole. See tähendab, et aktsia kohta vähenes puhaskasum ühe sendi võrra.
Börsiteates põhjendab kontsern oma tulemusi tugeva konkurentsiga meedia- ja trükiteenuste turul ning vajadusega katsetada uusi lähenemisi. Viimane suurendab aga lühiajaliselt kulusid ning vähendab kasumlikkust.
Rõhk online-meedial
Märkimisväärset tulude kasvu näitas meediasegmendi online-pool, kus käivet suudeti võrreldes eelmise aasta sama ajaga suurendada 8 protsendi võrra. Praegu moodustab online-meedia käive kontserni kogutuludest 31 protsenti.
Eriti paistsid silma Läti ja Leedu Delfi, kes kasvatasid online-käivet vastavalt 13 ja 11 protsenti. Veel tuuakse börsiteates välja trükimeedia tulude stabiilsus Eestis.
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.