• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 22.08.17, 22:25

Noored eemalduvad Facebookist

Teismeliste hulgas peaks Facebooki populaarsus tänavu langema hakkama, selgub analüüsifirma Emarketeri uuest raportist. See on esimene kord, mil analüüsifirma on prognoosinud Facebooki kasutajate langust, kirjutab Bloomberg.
Facebook.
  • Facebook. Foto: EPA
EMarketer prognoosib, et 12-17aastaste seas on sellel aastal Facebooki kasutajaid 14,5 miljonit. 2016. aastaga võrreldes oleks see 3,4protsendiline langus. Teismelised kasutavad Facebooki asemel rohkem Snapchati ja Instagrami (Instagram on Facebooki omanduses), kirjutatakse uuringufirma teates.
Facebook on kasvu jätkanud kogu maailma lõikes ning sellel aastal kasutab sotsiaalmeedia platvormi igakuiselt üle 2 miljardi inimese. Noorte inimeste jaoks Facebook enam nii atraktiivne aga ei ole, ütles Emarketeri analüütik Oscar Orozco.
Facebooki jaoks on noorte kaasamine tähtis, sest täiskasvanuikka saades on just nemad reklaamide sihtrühm. Kui Facebooki kasutamise harjumust ei teki, siis hakkab langema ka Facebooki reklaamiraha.
„Teismelised ja kahekümnendates noored ei ole Facebookist nii haaratud. Nad logivad sinna harvemini ja kulutavad seal vähem aega,“ ütles Orozco. „Samal ajal on tekkinud ka Facebooki vältivad kahekümnendates noored, kes on Facebooki vahetanud Instagrami vastu.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele