• OMX Baltic−0,33%300,29
  • OMX Riga−0,05%893,11
  • OMX Tallinn−0,39%2 072,95
  • OMX Vilnius0,47%1 205,23
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,48%8 816,56
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic−0,33%300,29
  • OMX Riga−0,05%893,11
  • OMX Tallinn−0,39%2 072,95
  • OMX Vilnius0,47%1 205,23
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,48%8 816,56
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 22.08.17, 22:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Noored eemalduvad Facebookist

Teismeliste hulgas peaks Facebooki populaarsus tänavu langema hakkama, selgub analüüsifirma Emarketeri uuest raportist. See on esimene kord, mil analüüsifirma on prognoosinud Facebooki kasutajate langust, kirjutab Bloomberg.
Facebook.
  • Facebook.
  • Foto: EPA
EMarketer prognoosib, et 12-17aastaste seas on sellel aastal Facebooki kasutajaid 14,5 miljonit. 2016. aastaga võrreldes oleks see 3,4protsendiline langus. Teismelised kasutavad Facebooki asemel rohkem Snapchati ja Instagrami (Instagram on Facebooki omanduses), kirjutatakse uuringufirma teates.
Facebook on kasvu jätkanud kogu maailma lõikes ning sellel aastal kasutab sotsiaalmeedia platvormi igakuiselt üle 2 miljardi inimese. Noorte inimeste jaoks Facebook enam nii atraktiivne aga ei ole, ütles Emarketeri analüütik Oscar Orozco.
Facebooki jaoks on noorte kaasamine tähtis, sest täiskasvanuikka saades on just nemad reklaamide sihtrühm. Kui Facebooki kasutamise harjumust ei teki, siis hakkab langema ka Facebooki reklaamiraha.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Teismelised ja kahekümnendates noored ei ole Facebookist nii haaratud. Nad logivad sinna harvemini ja kulutavad seal vähem aega,“ ütles Orozco. „Samal ajal on tekkinud ka Facebooki vältivad kahekümnendates noored, kes on Facebooki vahetanud Instagrami vastu.“

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele