Lauri Teder • 1. august 2018
Jaga lugu:

Facebook muudab WhatsAppi äriklientidele osaliselt tasuliseks

Foto: Scanpix / Reuters

Facebookile kuuluv vestlusrakendus WhatsApp andis kolmapäeval teada, et muudab turundus- ja klienditeenindussõnumite saatmise teatud tingimustel tasuliseks.

WhatsApp Business platvormi kaudu saadetavatele sõnumitele hakkab kehtima fikseeritud tasu, mis võib olenevalt riigist ulatuda 0,5 sendist 9 sendini. Sealjuures tunnistas firma, et tulevane hind ületab harilike SMSide saatmise maksumust. Samas muutub teenus tasuliseks vaid siis, kui ettevõte vastab kasutaja sõnumile hiljem kui 24 tunni jooksul.

WhatsApp Businessi kaudu saadetavatele sõnumitele, nt tarnekinnitustele, meeldetuletustele ja piletitele kehtestatav tasu aitab 1,5 miljardi kuukasutajaga WhatsAppil kasumit kergitada ning isikuandmekaitsega seotud kulude ja kasutajate aktiivsuse langusega paremini toime tulla. Kuna erinevalt Facebooki põhiplatvormist ja Instagramist näidatakse WhatsAppi rakenduses minimaalselt reklaame, on äriklientidele suunatud Business-keskkond just peamine viis, kuidas WhatsAppi tulusid kasvatada ning seeläbi ka Facebooki grupi üldist väljavaadet parandada.

Seotud lood
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt