Äripäev • 3. september 2018
Jaga lugu:
Apranga esindab Baltimaades paljude teiste seas ka Zara kaubamärki.
Apranga esindab Baltimaades paljude teiste seas ka Zara kaubamärki.  Foto: Reuters/Scanpix

Apranga kasvab aeglaselt

Apranga müügitulemused jäid augustis möödunud aastaga võrreldes pea samale tasemele, kasvades 0,5%.

Käive jäi möödunud kuul 21 miljoni euro juurde. Perioodil jaanuarist augustini oli Apranga käive 141,2 miljonit eurot, kasvades aastaga 1,5%.

Aasta esimese kaheksa kuu jooksul näitas suurimat edenemist Apranga Eesti äri, kus käive kasvas 3,7%. Leedus jäi kasv 1,3% ja Lätis 0,4% juurde.

Apranga poeketti kuulub praegu 182 kauplust, millest 110 asub Leedus, 43 Lätis ja 29 Eestis. Kaupluste kogupindala on 84 100 ruutmeetrit, vähenedes aasta varasema ajaga 0,5%.

Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt