• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 16.07.19, 09:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika ühendab brändid Montoni alla

Baltika teatas, et ühendab seitsme kuu jooksul etappide kaupa Mosaici, Bastioni ja Montoni brändid neist kõige tuntuima ehk Montoni nime alla.
Baltika tegevjuht Mae Hansen
  • Baltika tegevjuht Mae Hansen
  • Foto: LIIS TREIMANN
Baltika tegevjuhi Mae Hanseni sõnul pole Baltikal praeguste müügimahtude juures mõistlik viiest brändist koosnevat portfelli hoida, mistõttu ühendab ettevõte järk-järgult mainstream-brändid Montoni, Mosaici ja Bastioni üheks brändiks.
Esimese etapina ühendab Baltika sellest kuust Mosaici meestekollektsiooni Montoni meestekollektsiooniga ja Bastioni kollektsiooni Mosaici kollektsiooniga ning jätkab tegutsemist meeste segmendis ühe ja naiste segmendis kahe brändiga. 2020. aastast tullakse turule uuendatud Montoni brändiga, mis saab olema suunatud senisest laiemale sihtgrupile ning koondab kõik senised mainstream-brändid.
"Naiste kollektsioonide brutokasum kasvas eelmise aastaga võrreldes ning enim mõjutas tulemuse paranemist Montoni naiste kollektsioon, ka Baltika veebipoes on Monton ostetuim kaubamärk. Montoni puhul saame rääkida Baltikumis 15 aastat turul olnud brändist, mida tarbija teab ja tunneb," ütles Hansen.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele