Baltika teatas, et ühendab seitsme kuu jooksul etappide kaupa Mosaici, Bastioni ja Montoni brändid neist kõige tuntuima ehk Montoni nime alla.
Baltika tegevjuhi Mae Hanseni sõnul pole Baltikal praeguste müügimahtude juures mõistlik viiest brändist koosnevat portfelli hoida, mistõttu ühendab ettevõte järk-järgult mainstream-brändid Montoni, Mosaici ja Bastioni üheks brändiks.
Esimese etapina ühendab Baltika sellest kuust Mosaici meestekollektsiooni Montoni meestekollektsiooniga ja Bastioni kollektsiooni Mosaici kollektsiooniga ning jätkab tegutsemist meeste segmendis ühe ja naiste segmendis kahe brändiga. 2020. aastast tullakse turule uuendatud Montoni brändiga, mis saab olema suunatud senisest laiemale sihtgrupile ning koondab kõik senised mainstream-brändid.
"Naiste kollektsioonide brutokasum kasvas eelmise aastaga võrreldes ning enim mõjutas tulemuse paranemist Montoni naiste kollektsioon, ka Baltika veebipoes on Monton ostetuim kaubamärk. Montoni puhul saame rääkida Baltikumis 15 aastat turul olnud brändist, mida tarbija teab ja tunneb," ütles Hansen.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.