Teises kvartalis näitas Leedu rõivamüüja Apranga kasvu nii kasumi- kui ka käiberindel.

- Apranga pood Kristiine keskuses.
- Foto: Andres Haabu
Apranga müügitulu paranes teises kvartalis perioodide võrdluses ligi 4 miljoni euro võrra, 48,7 miljonile eurole. Puhaskasum kasvas ca 12%, 3,8 miljonile eurole. Segmentide lõikes tuli suurim kasv noortemoest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Verston Eesti juht Jarmo Liiveri sõnul peab tulevik olema targem, rohelisem ning paindlikum. Eesti suurim taristuehitaja on teinud kestlikkusest oma strateegilise prioriteedi ning just muutuste juhtimine aitab ettevõttel Euroopa mastaabis eestvedajaks pürgida.