• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 18.12.20, 14:27

BMW on Dow Jonesi autoliider

S&P Dow Jonesi avaldatud värskeimas Dow Jonesi jätkusuutlikkuse indeksi reitingus võitis BMW autode kategoorias esikoha, saavutades sajast võimalikust 80 punkti, selgub 18. detsembril avaldatud pressiteatest.
BMW on nimetatud autotööstuse liidriks alates 1999. aastast, kui võeti kasutusele Dow Jonesi jätkusuutlikkuse indeksid.
  • BMW on nimetatud autotööstuse liidriks alates 1999. aastast, kui võeti kasutusele Dow Jonesi jätkusuutlikkuse indeksid.
  • Foto: CP/Scanpix/Reuters
Sellega nimetati BMW maailma kõige jätkusuutlikumaks autotööstusettevõtteks, olles ainus autotootja, keda on järjepidevalt nimetatud üheks autotööstuse liidriks Dow Jonesi jätkusuutlikkuse indeksite loomisest alates.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 07:07
Kooli eesmärk ei ole pelgalt teadmiste andmine, vaid inimese terviku arendamine
Kui mõelda haridusele kui strateegiale, mitte pelgalt süsteemile, avaneb uks uutmoodi vaatele: kas kool on pelgalt teadmiste ja testide edastamise koht või keskkond, kus kasvatatakse iseseisvaid ja vastutustundlikke inimesi? Audentes on valinud selgelt viimase tee.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele