• OMX Baltic−0,04%291,92
  • OMX Riga0,06%911,42
  • OMX Tallinn−0,18%1 893,21
  • OMX Vilnius0,15%1 263,21
  • S&P 5001,23%6 875,16
  • DOW 300,71%47 544,59
  • Nasdaq 1,86%23 637,46
  • FTSE 1000,09%9 653,82
  • Nikkei 225−0,71%50 155,45
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,44
  • OMX Baltic−0,04%291,92
  • OMX Riga0,06%911,42
  • OMX Tallinn−0,18%1 893,21
  • OMX Vilnius0,15%1 263,21
  • S&P 5001,23%6 875,16
  • DOW 300,71%47 544,59
  • Nasdaq 1,86%23 637,46
  • FTSE 1000,09%9 653,82
  • Nikkei 225−0,71%50 155,45
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,44
  • 28.04.21, 09:03

Harju Elektri kasum kahanes pea 60 protsenti

Harju Elektri käive ulatus esimeses kvartalis 30,7 miljoni euroni, mis on eelmise aasta samast perioodist 12,2 protsenti tagasihoidlikum. Ettevõtte puhaskasum kahanes sealjuures pea 60 protsenti.
Harju Elektri kasumit vähendas muuhulgas materjali defitsiit.
  • Harju Elektri kasumit vähendas muuhulgas materjali defitsiit.
  • Foto: Liis Treimann
„Lisaks tavapärasele sesoonsusele avaldasid aruandekvartali müügitulule mõju lumerohkete talvekuude tõttu edasi lükkunud tellijate paigaldustööd, mis võrreldaval perioodil sarnast mõju ei avaldanud. Olukorda võimendasid materjali defitsiidist tingitud tarneraskused,“ kirjutas Harju Elekter börsiteates.

Seotud lood

Arvamused
  • 03.02.21, 14:52
Ivar Mägi: Tallinna börsil on noteeritud ükssarvik ja keegi ei tea seda!
Olen viimase paari nädala jooksul kokku ostnud suurusjärgus 10 000 Harju Elektri osakut ja näen sellele aktsiale saabumas täielikku buumi, kirjutab börsikaupleja Ivar Mägi.
Börsiuudised
  • 03.02.21, 14:22
Äripäeva avastus lennutas Harju Elektri aktsia 10% kõrgemale
Pärast täna Äripäevas ilmunud lugu on Harju Elektri aktsia kallinenud enam kui 10 protsenti.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.09.25, 18:39
Meretransport kui strateegiline valik: MSC lähimereteenused aitavad kulusid optimeerida ja toetavad jätkusuutlikkust
Kui seni on harjumuspäraselt kaubavedudeks kasutatud maanteeveokeid ning maismaad, vaatab üha rohkem ettevõtteid mere suunas. Üheks suurimaks mõjutajaks selles vallas on Mediterranean Shipping Company (MSC), maailma suurim konteinerveoettevõte, kelle mereteenused maanteetranspordile usaldusväärset ning jätkusuutlikku alternatiivi pakuvad.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele