• OMX Baltic0,02%292,03
  • OMX Riga−0,09%910,84
  • OMX Tallinn0,13%1 896,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 261,33
  • S&P 5000,79%6 791,69
  • DOW 301,01%47 207,12
  • Nasdaq 1,15%23 204,87
  • FTSE 1000,7%9 645,62
  • Nikkei 2251,35%49 299,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • OMX Baltic0,02%292,03
  • OMX Riga−0,09%910,84
  • OMX Tallinn0,13%1 896,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 261,33
  • S&P 5000,79%6 791,69
  • DOW 301,01%47 207,12
  • Nasdaq 1,15%23 204,87
  • FTSE 1000,7%9 645,62
  • Nikkei 2251,35%49 299,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • 01.02.23, 00:40

Spotify tegevjuht tunnistas, et pingutas eelmisel aastal üle

Spotify teatas teisipäeval investoritele, et pärast aasta jooksul tehtud investeeringuid tehnoloogiasse ja sisusse vähendab ettevõte nüüd kulutusi ja püüab muutuda tõhusamaks.
Spotify prognoosis, et praeguses kvartalis jõuab kuulajate arv 500 miljonini.
  • Spotify prognoosis, et praeguses kvartalis jõuab kuulajate arv 500 miljonini.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Ettevõtte tegevjuht Daniel Ek ütles, et makrokeskkond muutus eelmise aasta jooksul oluliselt. "Tagantjärele vaadates olin ma ilmselt veidi ülepingutanud ja investeerisin liiga palju võrreldes ebakindlusega, mida me nägime turul kujunemas," ütles Ek.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 08.12.22, 00:54
Euroopa tehnoloogiafirmade väärtusest on pühitud ligi 400 miljardit eurot
Euroopa tehnoloogiaettevõtete turuväärtusest on alates 2021. aasta buumi kõrgpunktist pühitud enam kui 380 miljardit eurot, kirjutab Financial Times.
Börsiuudised
  • 26.10.22, 01:46
Spotify kahjum oli oodatust suurem, aktsia vajus alla
Spotify teatas teisipäeval, et kolmanda kvartali kasumimarginaale piiras aeglane reklaamikasv. Spotify aktsia langes üle 5% pärast kauplemispäeva lõppu.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele