• OMX Baltic−0,65%301,54
  • OMX Riga−0,11%889,29
  • OMX Tallinn−0,64%2 057,52
  • OMX Vilnius0,06%1 194,91
  • S&P 5000,00%5 976,97
  • DOW 300,00%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 1000,46%8 891,05
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,16
  • OMX Baltic−0,65%301,54
  • OMX Riga−0,11%889,29
  • OMX Tallinn−0,64%2 057,52
  • OMX Vilnius0,06%1 194,91
  • S&P 5000,00%5 976,97
  • DOW 300,00%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 1000,46%8 891,05
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,16
  • 11.09.24, 20:47

Wall Streeti analüütikud ennustavad Amazoni ja Zscaleri aktsiatele kiiret hinnatõusu

Amazoni 12 kuu keskmine hinnasiht on 220 dollarit aktsia kohta, mis tähendab 26% tõusu võrreldes praeguse aktsiahinnaga 174 dollarit. Zscaleri 12 kuu keskmine hinnasiht on samuti 220 dollarit aktsia kohta, mis tähendab 38% tõusu praegusest aktsiahinnast, mis jääb 159 dollari juurde.
Amazononi aktsiale ennustavad Wall Streeti analüütikud 26% tõusu aasta jooksul.
  • Amazononi aktsiale ennustavad Wall Streeti analüütikud 26% tõusu aasta jooksul.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Yahoo finance vahendab teavet, mida investorid peaksid enne investeerimist nende ettevõtete kohta teadma ning miks Wall Streeti analüütikud neid aktsiaid soovitavad.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 23.08.24, 13:55
TOP: Ameerika rikaste edetabelis troonivad tuntud tehnoloogiafirmade omanikud
Kümne jõukaima ameeriklase hulgast leiab valdavalt tehnoloogiaettevõtete omanikud, aga ka Warren Buffetti. Ka edetabeli kõige vaesema vara on väärt enam kui 100 miljardit dollarit.
Börsiuudised
  • 30.08.24, 12:44
Triljonifirmad: seitse kõige väärtuslikumat aktsiat, mida USA börsilt noppida
Viimastel aastatel on maailma kõige väärtuslikumad ettevõtted muljetavaldavalt kasvanud. Seitse ettevõtet on väärt rohkem kui triljon dollarit.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele