Merko Ehitus kasvatas mullu neljandas kvartalis puhaskasumit, aasta peale kokku kasvas kasum 40% jagu, dividendi tõstis ettevõte aasta varasemast märksa rohkem.
Merko Ehituse juhatuse esimees Ivo Volkov Liivalaia tänava Arteri kvartali ehitusel.
Foto: Andras Kralla
Merko Ehituse neljanda kvartali müügitulu oli 160,4 miljonit ja puhaskasum 19,9 miljonit eurot. Lõppenud aasta müügitulu oli kokku 539 miljonit eurot ja puhaskasum 64,7 miljonit eurot, selgus börsiteatest.
Tallinna börsil algas neljapäevane kauplemine ehitusettevõtete jaoks edukalt. Aktsiate hinnatõusu vedas kasumist teatanud Nordecon, tõusuvette sattus ka Merko Ehitus.
Viimased kümme aastat on pealinlased jooksnud tormi Kalamaja asumi korteritele ja arendajad andnud endast kõik Haabersti linnaosas. Lähitulevik lubab populaarsust uutele piirkondadele.
Kuulates ekspertide enesekindlat juttu, et kinnisvarahinnad sel aastal tõusevad, võib jääda mulje, et allahindlustele pole praegu mõtet loota. Ent südikas ostja saab juba esimese telefonikõne käigus soodustuse, selgub osaluseksperimendist.
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.