Andrus Kiisküla • 9. märts kell 9:26
Juhtimine
Ainult tellijale

Peidetud sõnumite mõju meie otsustele

Pärast „Pimenägemise“ lugemist tasub endalt küsida, kui hästi me end tegelikult tunneme ja kui hästi mõistame tarbimisotsuseid, mida igapäevaselt teeme, ütleb Tallink Grupi digiturunduse ja analüütika juht Andrus Kiisküla.  Foto: Andres Haabu

Raamat „Pimenägemine“ kaardistab nägijaks saamise teekonna. See aitab heita huvitava pilgu maailma, kuidas meie teadliku meele eest peidetud sõnumid mõjutavad otsuseid, miks, mida ja kuidas me tarbime.

Aju töötleb lakkamatult tohutut hulka infot, millest me pole küll teadlikud, kuid mis sellegipoolest mõjutab meie käitumist. Mõeldes turundusele, ka meie suhet tarbimismaailmaga. „Pimenägemine“ pakub vägagi haarava ülevaate sellest, kuidas edukad brändid meie alateadvusega mängivad, et luua tugevat brändi ja uusi tarbimisharjumusi.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
    Hetkel kuum