Mõnikord tundub, et Eesti ärikeskkond on kaunis veidras üleminekufaasis, kus samas sektoris võivad tegutseda ettevõte, kelle teenus on igas mõttes eeskujulik, ning ettevõte, kelle suhtumine näikse olevat mingisse möödunud aega pidama jäänud. Mis kõige kummalisem – neil äridel võib pealtnäha üsna ühtemoodi minna.
Sisustuskaupade müügiga tegeleva veebipoe ON24 juhataja Astrid Bachmann on tähele pannud, et mõned konkurendid petavad tarbijaid ja manipuleerivad hindadega. Sama on tähele pannud tarbijakaitse, mis andis teada, et võtab hindadega manipuleerimise nüüd karmimalt luubi alla.
Intresside tõus võib tulla arvatust palju kiiremini. Ettevõtjad tõstku toodete ja teenuste hinda ning lõigaku muu hulgas pensioniraha efektilt kasu, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Juhtidel on aeg küsida, mida kestlikkus nende ettevõttele tegelikult tähendab. Muutuv ärikeskkond eeldab, et kestlikkusest saab tööriist, millega tugevdada oma meeskonda, partnereid ja äri vastupanuvõimet.