• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 225−1,34%47 629,22
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,29
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 225−1,34%47 629,22
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,29
  • 25.10.16, 08:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ettevõtjad tunnistavad oma suuremaid ämbreid

Neli Eesti ettevõtjat rääkisid avameelselt oma värvikamatest läbikukkumistest.
Bikeepi looja Mikk Moses, Click & Grow juht ja asutaja Mattias Lepp, Taxify välja mõelnud Markus Villig ja GoWorkaBiti üks asutajaid Gerli Veermäe rääkisid oma ebaõnnestumistest.
  • Bikeepi looja Mikk Moses, Click & Grow juht ja asutaja Mattias Lepp, Taxify välja mõelnud Markus Villig ja GoWorkaBiti üks asutajaid Gerli Veermäe rääkisid oma ebaõnnestumistest.
  • Foto: Andras Kralla
Ettevõtlusvõistluse Ajujaht vilistlased meenutasid, millised on olnud nende keerulisemad hetked ettevõtte loomisel. Kõik tõdesid, et põrumine on suisa hädavajalik, sest sunnib tehtud vigadega silmitsi seisma ja neist järeldusi tegema.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele