Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ettevõtjad tunnistavad oma suuremaid ämbreid
Neli Eesti ettevõtjat rääkisid avameelselt oma värvikamatest läbikukkumistest.
Bikeepi looja Mikk Moses, Click & Grow juht ja asutaja Mattias Lepp, Taxify välja mõelnud Markus Villig ja GoWorkaBiti üks asutajaid Gerli Veermäe rääkisid oma ebaõnnestumistest.
Foto: Andras Kralla
Ettevõtlusvõistluse Ajujaht vilistlased meenutasid, millised on olnud nende keerulisemad hetked ettevõtte loomisel. Kõik tõdesid, et põrumine on suisa hädavajalik, sest sunnib tehtud vigadega silmitsi seisma ja neist järeldusi tegema.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.