Ettevõtte suvepäevade planeerimine võiks alata vähemalt kuus kuud enne ürituse toimumist. Mõistlikum ja stressivabam oleks aga ettevalmistusteks varuda terve aasta.
tekst:Kümme väiksemat, ent töötajate arengut toetavat üritust on rohkem väärt kui üks suur labrakas.
nimi:Sven Luka,
amet:reklaamiagentuuri Imagine loovjuht
Eesti kõige edukamad ettevõtted
Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.