• OMX Baltic0,21%302,67
  • OMX Riga−0,29%868,62
  • OMX Tallinn0,25%1 991,72
  • OMX Vilnius0,16%1 207,41
  • S&P 5000,24%5 857,98
  • DOW 30−0,36%42 257
  • Nasdaq 0,61%18 821,54
  • FTSE 100−0,05%8 600,91
  • Nikkei 2251,43%38 183,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,53
  • OMX Baltic0,21%302,67
  • OMX Riga−0,29%868,62
  • OMX Tallinn0,25%1 991,72
  • OMX Vilnius0,16%1 207,41
  • S&P 5000,24%5 857,98
  • DOW 30−0,36%42 257
  • Nasdaq 0,61%18 821,54
  • FTSE 100−0,05%8 600,91
  • Nikkei 2251,43%38 183,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,53
  • 13.05.25, 14:00

E-poodide viimase miili tarnetes on ees muutused

00:00
  • Keit AlevKeit Alev
  • Maarit EermeMaarit Eerme
E-poodide viimase miili tarnetes on ees muutused

Milline näeb välja tuleviku pakilogistika? Kuidas jõuab pakk koduuksele täpselt siis, kui klient seda soovib – olgu öösel või varahommikul? "E‑kaubanduse arengu ja tuleviku" saates arutlevad Omniva juhatuse esimees Martti Kuldma ja Südameapteegi äriarendusjuht Karl Rooba e‑kaubanduse logistikalahenduste üle.

Saate fookuses on kogukonna pakiautomaadid, rahvakulleri kontseptsioon ja ultrakiire tarne, mis pakuvad nii e‑poe klientidele kui ka kaupmeestele senisest suuremat paindlikkust ja kontrolli.

Kuldma kirjeldas E‑kaubanduse UX konverentsi vestlusringis visiooni, kus 90–95% Eesti elanikest elab lähitulevikus pakiautomaadile lähemal kui 300 meetrit, ning avab, miks kullerteenus on seni jäänud ebaefektiivseks: "Globaalselt pole viimane miil veel hästi lahendatud – pool pakke ei jõua esimesel katsel kohale." Samas räägib Rooba, kuidas Südameapteek on tänu partnerlusele turvafirmaga suutnud viia kiirtarne Tallinna piirkonnas keskmiselt 46 minutini. Saates käsitletakse ka robotiseeritud logistikalahendusi, tagastuspoliitika mõjusid ja tasuta tarne kampaaniate tegelikku mõju e‑kaubanduses.

Vestluses osalejad jagavad vaadet tuleviku logistikale ning selgitab, miks mugavus, täpsus ja tehnoloogia määravad peagi, kes jääb ellu ja kes jääb maha.

Saade on salvestatud E‑kaubanduse UX konverentsil 7. mail ning vestlusringi vedas Äripäeva turundusjuht Keit Alev.

Fotol: Omniva juhatuse esimees Martti Kuldma ja Südameapteegi äriarendusjuht Karl Rooba E‑kaubanduse UX konverentsil vestlusringis arutlemas e‑kaubanduse logistika tuleviku üle. Autor: Andras Kralla

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele