AI võimaldab turunduskampaanias välja saata pool miljonit erinevat sõnumit

    Kuidas on võimalik ühes kampaanias välja saata 500 000 personaliseeritud sõnumit, mis on sihitud teksti, reklaampildi või videoga, kuuleb värskes Äripäeva raadio sisuturundussaates. 

    Saates tuleb jutuks AI roll turunduse planeerimisel, andmete kogumine ja järjest karmistuvad privaatsusnõuded. Räägime ka sellest, kas turunduses on mõistlik kõike mõõta.

    Turundusjuttu räägime Omnicom grupi digiturunduse juhi Angelo Maiuri ja OMD Estonia juhi Toomas Tepomehega. Saadet juhib Hando Sinisalu.

    Pildil: OMD Estonia juht Toomas Tepomes ja Omnicom grupi digiturunduse juht Angelo Maiuri. Foto: Äripäev

    • Sisuturundussaade
    • 18.05.2023
    KIIRUS:
    AI võimaldab turunduskampaanias välja saata pool miljonit erinevat sõnumit
  • Hetkel kuum

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.