Saates räägime, mille poolest erinevad äridele suunatud digiekraanid tavalistest monitoridest, kuidas valida sobivaid ekraane ja kuidas toimub ekraanidel kuvatava sisu haldus.
Samsungi võtmekliendihaldur Ergo Vahtras tutvustab ka uuringu andmeid, mille kohaselt tõmbavad digiekraanid oluliselt rohkem inimeste tähelepanu kui staatilised plakatid.
Digiekraanide kasutamine hoiab ära ka prügi teket - hulk plakateid ja silte jääb trükkimata.
Saadet juhib Hando Sinisalu.
Foto: Samsung
Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.