Eesti turvas jõudis jaapanlaste vannitubadesse

    Seekord võtame „Äripäeva fookuses“ saates luubi alla mahemajanduse ja Jaapani turu teemad. Räägime Eesti maheettevõtte Aesti Skincare eduloost ja kogemustest, kes on jõudnud oma Eesti turbast valmistatud toodetega Jaapani turule. Väga erilisest Jaapani turust ja võimalustest, kuidas Eesti ettevõtja sinna jõuab, räägib Jaapani ekspert Janne Funk.

    Teeme juttu ka Organic Estoniast, kes on maheettevõtete katusorganisatsioon, saame teada, mis on maheettevõtete ühisturundusplatvorm ning millist kasu saavad sellest maheettevõtted jõudmaks välisturgudele.

    Saates on külas maheettevõtte Aesti Skincare asutaja ja juht Heiki Kanne, Organic Estonia tegevjuht Krista Kulderknup ja Jaapani ekspert Janne Funk. Saatejuht on Äripäeva teemaveebide raamatupidaja.ee ja palgauudised.ee ärijuht Mare Timian.

    Pildil vasakult: Janne Funk, Mare Timian, Heiki Kanne ja Krista Kulderknup. Foto: Andres Laanem

    • Äripäeva fookuses
    • 26.05.2022
    KIIRUS:
    Eesti turvas jõudis jaapanlaste vannitubadesse
  • Hetkel kuum