• Jaga lugu:

    Eksperdid avaldavad suure vea: sotsiaalmeedias keskendutakse liigselt müügile

    Üks suur viga, mida ettevõtted sotsiaalmeedias teevad, on see, et lähevad sinna eesmärgiga üksnes müüki teha, selgus saatest „Lavajutud“. 

    „Kes teist läheb sotsiaalmeediasse midagi ostma krediitkaart näpu vahel? Mitte keegi. Aga te kõik olete valmis sealt midagi huvitavat avastama enda jaoks,“ rääkis sotsiaalmeedia ekspert Sven Nuum. Tema sõnul peaks ettevõtetel olema tasakaal müügipostituste ning kasuliku ja hariva sisu vahel. 

    Sotsiaalmeedia eksperdi Teet Torimi sõnul on teine suur ja strateegiline viga ka see, et postitused tehakse siis, kui aega on. Ta rääkis, et sotsiaalmeedias on vaja sisu planeerida ja ette valmistada. 

    Sel korral kuulete saates „Lavajutud“ sotsiaalmeedia eksperte, Boost Yourselfi ja Nullist turunduskooli asutajaid Sven Nuumi ja Teet Torimit. Esinemine on lindistatud tänavu juuni alguses toimunud sotsiaalmeedia konverentsil. Nad toovad välja enamlevinud vead, mida ettevõtted Facebookis ja Instagramis teevad, ning annavad praktilisi soovitusi, kuidas vigu vältida. 

    Fotol: Teet Torim ja Sven Nuum sotsiaalmeediakonverentsil. Foto: Raul Mee. 

    Sisu on kättesaadav ainult tellijale.

    logi sisse!

    undefined

      Telli Äripäev
      Jaga lugu:
    • Hetkel kuum

    Küpsised

    Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

    Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.