• Jaga lugu:

    Elisa Eesti erakliendiüksuse juht: ootused klienditeenindusele on ammu muutunud ebainimlikuks

    Seekordne saade on lindistatud märtsis turunduskonverentsil Password 2022.

    Kuulete Elisa Eesti erakliendiüksuse juhi Mailiis Ploomanni esinemist. Ta räägib sellest, milline võib klienditeenindus välja näha aastal 2030. Ta kõneleb automatiseerimisest, inimtöö lisandväärtuse kasvatamisest ja muutuvast tööjõuturust. 

    Fotol Mailiis Ploomann. Foto autor: Raul Mee. 

    Sisu on kättesaadav ainult tellijale.

    logi sisse!

    undefined

      Telli Äripäev
      Jaga lugu:
    • Hetkel kuum

    Küpsised

    Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

    Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.