• OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 033,11
  • DOW 300,75%42 515,09
  • Nasdaq 1,52%19 701,21
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2250,58%38 534,82
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,77
  • OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 033,11
  • DOW 300,75%42 515,09
  • Nasdaq 1,52%19 701,21
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2250,58%38 534,82
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,77
  • 09.05.22, 16:20

Elisa Eesti erakliendiüksuse juht: ootused klienditeenindusele on ammu muutunud ebainimlikuks

00:00
  • Anete Hela Pulk
Elisa Eesti erakliendiüksuse juht: ootused klienditeenindusele on ammu muutunud ebainimlikuks

Seekordne saade on lindistatud märtsis turunduskonverentsil Password 2022.

Kuulete Elisa Eesti erakliendiüksuse juhi Mailiis Ploomanni esinemist. Ta räägib sellest, milline võib klienditeenindus välja näha aastal 2030. Ta kõneleb automatiseerimisest, inimtöö lisandväärtuse kasvatamisest ja muutuvast tööjõuturust. 

Fotol Mailiis Ploomann. Foto autor: Raul Mee. 

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele