Sotsiaalmeedia platvormid promovad polariseerivat sisu, sest on aru saanud, et inimestele läheb negatiivsus korda. Seepärast peaksid ettevõtted endalt praegu küsima, kas on valmis sotsiaalmeedias ka ise vastuolulisi teemasid enda kasuks tööle panema, ütles TalTechi majandusteaduskonna doktorant ja sotsiaalmeedia praktik Airi Freimuth.
Platvormid soosivad sisu, mis tekitavad inimestes tugevaid emotsioone. “Kõik ütlevad, et eristu. Palun väga – saabki eristuda, kui oled valmis lisaks positiivsele mängu tooma negatiivset kaasatust. Aga kas oled selleks valmis?” viskas Freimuth sotsiaalmeedia konverentsi laval küsimuse õhku.
Ta toob oma ettekandes eralennukite müügiga tegeleva Amalf Jeti näite, millel õnnestus polariseeriv kaasatus suurepäraselt. Nad lõid fiktiivse kliendi, kes oli pahalase rollis, firma ise aga paistis kliendi probleeme lahendades kangelasena. Aastaga kasvatasid nad oma tulusid 90%, sellest järgmisel aastal lausa kahekordistasid.
Ettekandes jagab Airi Freimuth nõuandeid, kuidas ettevõtted saaksid sotsiaalmeedias silma paista, ja ka väärtust luua – olgu selleks brändi tuntus, kaasatus või müügitulemused.
Modereerib Liisa Maria Connor.
Fotol Airi Freimuth sotsiaalmeedia konverentsil.
Foto: Marko Mumm
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.