Koolitaja ebaõnnestunud tehingust: müüja jookseb teadmatusest vastu seina

    Klienditeenindajatel on oluline aru saada, millist tüüpi isiksused on nemad ja kliendid, selgus saatest “Lavajutud”. 

    Koolitaja ja teenindustreeneri Elina Ojastu sõnul annab DISC-test hea ülevaate, millist tüüpi inimesed kipuvad olema. Seda testi saab tema sõnul ühendada just rollidega. Kui aru saada, millisele tüübile vastab klient, siis võimaldab see arvestada, mis on konkreetse kliendi jaoks kõige olulisem. 

    Seekordne saade on lindistatud tänavu aprilli lõpus toimunud Teeninduskonverentsil 2022. Kuulete teenindustreeneri ja koolitaja Elina Ojastu esinemist. Ta räägib klienditeeninduse erinevate rollide võlust ja valust ning kõneleb sellest, kuidas inimesed saavad end teadlikumalt juhtida, kuidas rolle enda kasuks tööle panna ja neist vajadusel välja astuda. Moderaator on Sirli Seliov.

    Fotol Elina Ojastu. Foto: Marko Mumm. 

    • Lavajutud
    • 12.09.2022
    KIIRUS:
    Koolitaja ebaõnnestunud tehingust: müüja jookseb teadmatusest vastu seina
  • Hetkel kuum