• Jaga lugu:

    Koolitaja ebaõnnestunud tehingust: müüja jookseb teadmatusest vastu seina

    Klienditeenindajatel on oluline aru saada, millist tüüpi isiksused on nemad ja kliendid, selgus saatest “Lavajutud”. 

    Koolitaja ja teenindustreeneri Elina Ojastu sõnul annab DISC-test hea ülevaate, millist tüüpi inimesed kipuvad olema. Seda testi saab tema sõnul ühendada just rollidega. Kui aru saada, millisele tüübile vastab klient, siis võimaldab see arvestada, mis on konkreetse kliendi jaoks kõige olulisem. 

    Seekordne saade on lindistatud tänavu aprilli lõpus toimunud Teeninduskonverentsil 2022. Kuulete teenindustreeneri ja koolitaja Elina Ojastu esinemist. Ta räägib klienditeeninduse erinevate rollide võlust ja valust ning kõneleb sellest, kuidas inimesed saavad end teadlikumalt juhtida, kuidas rolle enda kasuks tööle panna ja neist vajadusel välja astuda. Moderaator on Sirli Seliov.

    Fotol Elina Ojastu. Foto: Marko Mumm. 

    Sisu on kättesaadav ainult tellijale.

    logi sisse!

    undefined

      Telli Äripäev
      Jaga lugu:
    • Hetkel kuum

    Küpsised

    Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

    Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.