Septembriga algab uus koolitushooaeg nii ettevõtetes kui ka koolitajatel. Saates uurime, kuidas ettevõtted korraldavad töötajate õppimist ja arengut ka majanduslikult keerulistel aegadel ning kuidas koolitajad vastavad turu ootustele ja suunavad uusi arenguid.
Juttu tuleb koolitustest kui äritegevuse loomulikust osast, sisekoolitajate väärtusest, digilahendustest ja personaliseeritud arenguteedest. Samuti räägime turu-uuendusest – koolitusettevõtete võimalusest pakkuda mikrokvalifikatsiooniõpet, aga ka oskustest, mida nõuab tulevik juba täna, ning sellest, kuidas hinnata koolituste tegelikku mõju.
Aeternumi partner Kati Tikenberg toob näite koolituse tulemuste ja hinnastamise seosest: “Mina oma praktikas olen sidunud müügikoolituste puhul koolituse hinna selgete tulemusnäitajatega – kui need saavutatakse või isegi ületatakse, on hind kõrgem; kui mitte, siis soodsam. Nii saab koolituse mõju ka reaalselt mõõta.“
Stuudios jagavad kogemusi Merko Ehitus Eesti koolitusjuht Virge Karba ja Tallink Grupi koolitus- ja arendusjuht Krista Tuulik, samuti Eesti Koolitus- ja Konsultatsioonifirmade Liidu juhatuse liikmed Kati Tikenberg, Aeternumi partner ja konsultant-koolitaja, ning Alek Kozlov, Ettevõtluskeskuse peaprodutsent ja koolitaja.
Saadet juhib Katre Savi.
Fotodel: Kati Tikenberg ja Alek Kozlov ning Virge Karba ja Krista Tuulik. Allikas: Äripäev
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.