Kuidas generatsioonide erinevus võib mõjutada nii teeninduskvaliteeti kui ka värbamist?

    Äripäeva raadio saates "Teeninduse teejuht" pakuvad eksperdid, Tele2 Eesti teenindajate enesearengut toetav juhendav coach Liis Jäger ja isiksusetüüpide häkker Kaido Kubri põnevat arutelu, kuidas vanusevahe mõjutab nii teenindajate tööd kui ka klientide kogemusi. Millised on generatsioonide erinevused - erinevas eas teenindajate värbamine ja erinevas eas klientide teenindamine. Milliseid teenindusmeetodeid peaksime kasutama erinevate generatsioonide puhul?

    Millised erinevusi esineb erinevas eas teenindajate värbamise ja erinevas eas klientide teenindamise vahel? Kuidas saab erinevate vanuserühmade vajadusi paremini mõista? Kuidas saab oma teenust või toodet erinevate vanuserühmade jaoks kohandada?

    Saatejuht on Alyona Stadnik.

    Foto: Liis Jäger, Kaido Kubri ja Alyona Stadnik. Allikas: Äripäev

    • Teeninduse teejuht
    • 29.01.2024
    KIIRUS:
    Kuidas generatsioonide erinevus võib mõjutada nii teeninduskvaliteeti kui ka värbamist?
  • Hetkel kuum